Lättlästa sidor
Välkommen till HIL.
Namnet HIL betyder
Helsingborg Independent Living.
Vi arbetar med
personlig assistans
och att påverka
vårt samhälle i Helsingborg.
Här kan du läsa mer
om HIL.
Välkommen till HIL.
Namnet HIL betyder
Helsingborg Independent Living.
Vi arbetar med
personlig assistans
och att påverka
vårt samhälle i Helsingborg.
Här kan du läsa mer
om HIL.
Hur vi använder cookies
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du användningen av cookies. Läs vår integritetspolicy för att få mer information om hur vi hanterar dina personuppgifter.